اتوار، 19 فروری، 2023

دولت آپ کو خوشی خرید کر نہیں دیتی

https://skyship786.blogspot.com/

دولت آپ کو خوشی خرید کر نہیں دیتی                  👮👮👮

  ہاں ہمیں معلوم اوریقین ہے آپ لوگوں میں اس مضمون کو پڑھنے والے بہت سے لوگ ہوں گے اور سوچیں گے کہ میں کیا  پاگل ہوں۔ بالکل واضح طور پر مجھے پرواہ نہیں ہے۔ اس مضمون میں میں اس بارے میں لکھتا ہوں کہ میری عاجزانہ رائے میں زندگی، صحت اور خوشی میں سب سے اہم چیزیں کیا ہیں۔

 ہمارے اکثر دوستوں میں پیسے کے بارے میں بات ہوتی رہتی ہیں:

                                      😎😎😎

          دولت آپ کو خوشی خرید کر نہیں دیتی

            وہ اکثرہم سے پوچھتے ہیں کونسی گاڑی چلاتے ہیں؟

               دولت آپ کو خوشی نہیں دیتی 


                                                              👍

                                                                

          دولت آپ کو خوشی خرید کر نہیں دیتی                                                                     

            دولت آپ کو خوشی نہیں دیتی 

                      تماہرے گھرکی قیمت کتنی ہے؟



 🙏       دولت آپ کو خوشی خرید کر نہیں دیتی                                                                                                 


                   وہ مجسے پوچھتے ہیں کے کتنا کمالیتے ہیں؟  

                دولت آپ کو خوشی نہیں دیتی 


                      وہاکثر پوچھتےآپ کے سوٹ کی قیمت کتنی تھی؟

     دولت آپ کو خوشی نہیں دیتی             آپ اس سال چھٹیوں پر کہاں جا رہے ہیں؟

  ہمیں ان دوستوں کا پوچھنا  یہ سب بہت تخلیفدہ اوربورنگ لگتا ہے اورلگتا ہے کہ وہ ہمارے دوست بہت زیادہ اداس ہیں۔ ایسا لگتا ہے کہ وہ ہمارے ساتھ کسی نہ کسی مقابلے میں ہیں اور وہ بنیادی طور پر پیسے کے جنون میں مبتلا ہیں۔

 ہمیں موحتاط رہنا پڑھتا ہے میں آپ کو ایسے ہی ایک دوست کی مثال دوں گا، اس کا نام سلیم ہے۔ ایسا لگتا ہے کہ وہ کبھی بھی کسی اور چیز کے بارے میں بات نہیں کرتا ہے اور ہمیشہ دولت مند بننے کے لئے فوری اورغیر فطری اسکیموں کی تلاش میں رہتا ہے۔ وہ ایک لاٹری سنڈیکیٹ میں بھی ہے، جس میں تقریباً سوکے قریب ممبران ہیں۔ ہر رکن ہر ہفتے تقریباً دس ڈالر$ ادا کرتا ہے۔ سلیم  ہفتے کی رات کو سماجی طور پر باہر جانا پسند کرتا ہے، تاہم لاٹری قرعہ اندازی کے وقت جلد ہی پاؤں میں خارش ہو جاتی ہے۔ چند منٹ بعد وہ ٹوائلٹ جائے گا جہاں وہ پھر اپنی گرل فرینڈ کو فون کرے گا۔ وہ اپنے ساتھ ٹوائلٹ میں کاغذ کا ایک ٹکڑا لے جاتا ہے جس میں اس کے نمبر ہوتے ہیں اور ایک چھوٹا قلم ہوتا ہے۔ جب اس کی گرل فرینڈ نے اسے بتایا کہ کون سے نمبر بنائے گئے تھے، جان پھر تقریباً بیس منٹ اپنے نمبر چیک کرنے میں گزارے گا، اور پھر یہ دیکھنے کے لیے دوبارہ چیک کرے گا کہ آیا اس کے پاس کوئی جیتنے والی لائنیں ہیں۔

🕴🤵    دولت آپ کو خوشی نہیں دیتی    

بامولہیزہ آخر میں وہ اس گروپ میں واپس آجاتا ہے جو یہ جاننے کے لیے کہ اس نے کتنا جیتا یا کھوایا ہے (میرے علاوہ)     میرے دوست بے حد شوقین نظر آتے ہیں۔ آج تک سلیم  نے بہت کم رقم جیتی ہے، تاہم اسے یقین ہے کہ ایک دن وہ کروڑ پتی بن جائے گا۔ اس کے بعد وہ لاٹری کے بارے میں بات کرنا شروع کر دے گا، دوسرے لوگوں سے پوچھے گا کہ اگر وہ کبھی جیتنے میں خوش قسمت ہوتے تو وہ کیا خریدیں گے۔ اس وقت میں بہت بورہو جاتا ہوں اور کاش میں گھر میں رہتا اور فٹ بول یا کرکٹ  دیکھتا۔

        دولت آپ کو خوشی نہیں دیتی        🏅                                                          👪

  ہمارے لئے  لیے زندگی کی دو سب سے اہم چیزیں صحت اور خوشی ہیں۔ یہ دوایسی چیزیں ہیں جو پیسے سے نہیں خریدی جا سکتیں۔ چند سال پہلے میرے والد صاحب بیمار ہو گئے۔ وہ بہت تقلف اور بری حالت میں تھے اورانھیں تقریباً پانچ مہینے ہسپتال میں گزارنے پڑے۔ ان  کا بیمار ہونا میرے لیے بہت بڑا صدمہ تھا کیونکہ والد کی عمر صرف ستاون سال تھی۔ میں بدترین    حالات سے ڈرتا تھا، حالانکہ میں سوچنے اور مثبت رہنے کی پوری کوشش کر رہا تھا۔ مجھے یہ سوچنا یاد ہے، اگر میں نے ان ڈاکٹروں کو دنیا میں اپنی ملکیت کی ہر چیز دے دی، تب بھی اس کا کوئی فائدہ نہیں ہوگا۔ میں نے بے اختیار محسوس کیا اور اسی لمحے احساس ہوا کہ پیسہ صرف کاغذ ہے۔

🏅      دولت آپ کو خوشی نہیں دیتی 


میری ذاتی خوشی ایک ہی ہے، مجھے یاد ہے کہ اکیس سال کی عمر میں بہت سارے پیسے تھے اور میں حیران رہ گیا تھا کہ میں اسی وقت افسردہ تھا۔ دوسرے اوقات میں میرے پاس کوئی پیسہ نہیں تھا اور بہت خوش رہا ہوں۔

                                                                               Skyship n.m Khan

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

زندگی کا رقص

  https://skyship786.blogspot.com/                     زندگی کا رقص                                     💃💃💃  جب ہم ماضی میں اپنے بچپنے کے...