پیر، 20 فروری، 2023

کیا زندگی کی خوشی ایسی ہوتی ہے

  کیا زندگی کی خوشی ایسی ہوتی ہے                      💃💃💃

خوشحالی اور زندگی بھرکی خوشیاں حاصل کرنا واقعی یہ ممکن ہے یا یہ صرف کچھ گونگا  بہرا خواب ہے جو ہم سب وقتاً فوقتاً دیکھتے ہیں – ٹھیک ہے میں آپ سے آپ کی زندگی کے ہر دن خوشیوں کا وعدہ نہیں کر سکتا – بس سب سے زیادہ دن۔نہی 

مجھ سے کوئی اگر یہ بات  کہتا کہ چند سال پہلے میں جلدی سے معافی مانگ لیتا اوران سےدوربھاگ جاتا - وہ کسی اور سیارے کے اجنبی لوگ  ہو سکتے تھے جو اپنے پاگل اور احمکانہ  خیالات سے مجھے پکڑنے کی کوشش کر رہے تھے، لیکن پھر کیا وہ خیالات اتنے پاگل ہو سکتے ہیں ؟

👺   کیا زندگی کی خوشی ایسی ہوتی ہے

  ہم نے اپنی زندگی می محسوس کیا کے ہم نے لاتعداد لوگوں میں سے اکثریت کی طرح ایک خوبصورت اوسط زندگی گزاری تھی - واقعی کچھ بھی شاندار نہیں ہوا تھا - میں نے اسکول چھوڑ دیا، کالج چلا گیا، نوکری ملی، شادی کی، بچے پیدا کیے،اور پھر خاندان کے ساتھ  ہم سب کو اچّھی زندگی فراہم کرنے کے لیے کام پر گیا، اپنی چھٹی لی۔ حقدارکو حق دیا ہرسال واقعات اور سرگرمیوں کے ایک ہی سلسلے کو دہرایا جاتا ہے۔ اس کے ساتھ کچھ غلط نہیں ہے میں نے آپ کو یہ کہتے ہوئے سنا ہے اور ٹھیک ہے اس طرح ہم سب  لوگ زندگی میں جیتے ہیں تو اس میں کیا غلط ہے؟ - ٹھیک ہے؟ - ٹھیک ہے نہیں دراصل میں ایسا ہی ہے .                                                                                                            😋

زندگی کی خوشی

  اس زمانے میں ہم نے  کتنی بار اپنی زندگیوں کو دیکھا ہے اور صرف یہ سوچا ہے کہ یہ سب کیا ہورہا  ہے اور کیا یہ کوئی اور چیز ہے- شاید زندگی کا کوئی مطلب اور مقصد ہے- یہ اس وقت زیادہ اہم ہو گیا ہے جب آپ میری طرح شرابی بن گئے ہیں اور بیوی اور بچوں سے علیحدگی کے بعد خود میں ایک لاوارث زندگی موبائل ہوم میں گزاررہا تھا۔

                                     زندگی کی خوشی

   ہم نے دیکھا  دسمبر کے اس دن جو کچھ ہوا وہ کسی جدید دور کے معجزے سے کم نہیں تھا اور اب بھی یہ لکھتے ہوئے میرے بازوؤں کے رونگٹے کھڑے ہو گئے ہیں کیونکہ مجھے ابھی تک یقین نہیں آرہا کہ کیا ہوا ہے – نہ صرف یہ کہ میں دوبارہ اپنے بچچوں اور بیوی ساتھ دوبارہ ملا ہوں۔ بیوی اور بچے اور پہلے سے زیادہ محبت کی . میں نے اس دن کے بعد سے کبھی بھی شراب یا سگریٹ کو ہاتھ نہیں لگایا اور اس سے بھی زیادہ حیران کن بات یہ ہے کہ ان میں سے کسی ایک کی بھی طلب یا خواہش نہیں ہوئی۔

 👪👪👪             زندگی کی خوشی

 ہماری زندگی میں ہم  نے زندگی کا اتنا مزہ کبھی نہیں لیا جتنا کہ مجھے اب بھی مل رہا ہے، تقریباً 3 سال بعد بھی بہتر سے بہتر ہوتا چلا جاتا ہے۔ ہمارے ساتھ جو کچھ ہوا اس سے میں اب بھی بہت مضطرب ہوں اور اس لیے دنیا کے ساتھ یہ بات بتانا چاہتا ہوں کہ میں نے اپنی کتاب اس امید اور توقع کے ساتھ لکھی ہے کہ اس کا آپ کی زندگی پر وہی ڈرامائی اثر پڑ سکتا ہے جو اس نے میری اور آپ    کی زندگی  بدلنے میں کیا تھا۔ ان پر بھی ایسا ہی اثر ہو سکتا ہے - اب یہ کیا میراث ہے جو بنی نوع انسان کو چھوڑے گی۔

                        زندگی کی خوشی

ایک حالیہ تعریف، جس میں سے کچھ ذیل میں شامل کیے گئے ہیں، صرف یہ بتاتے ہیں کہ میں کیوں چاہتا ہوں کہ یہ کتاب ان لوگوں تک پہنچے اوروہ اس کو اور سب مل کر پڑھہیں اور وہ لوگ اس میں مجھے تلاش کرتے رہے ہیں۔

                             زندگی کی خوشی              👼

 ہم  نے آپ کی کتاب کو پسند کیا۔ میری زندگی تباہی میں تھی۔ میری بیوی نے مجھے طلاق دے دی تھی اور آج رات میں اس قدر مایوسی کی حالت میں تھا کہ میں نے اپنی والدہ کو فون کیا تھا کہ میں نے ان سے کہا کہ خودکشی میرا واحد آپشن ہے - آپ کی کتاب پڑھنے کے بعد مجھے اپنے بارے میں وہ سکون  ملا  ہے جو مجھے 19 سال کی عمر سے نہیں ملا تھا۔ اور میں اب 56 سال کا ہوں۔ آپ کا شکریہ کہ آپ کو خدا نے  مجھے ملایا اورآپ کے ذریعے مجھ  راحت ملی اور آپ  سے بات کرنے کی اجازت    ملی – اب میں ان تمام تکلیفوں اور مصائب سے مکمل طور پر راحت محسوس کرتا ہوں جن کو میں پچھلے 37 سالوں سے جانتا ہوں اور میں آپ کا شکریہ ادا کرتا ہوں کہ آپ نے میری جان بچائیں – دراصل خدا نے میری زندگی بچائی لیکن آپ    جیسا  مجھے زندگی بچانے والا مدد گار بندا دیا - خدا آپ کو، آپ کے خاندان اور آپ کی وزارت کو برکت دیتا رہے۔


Skyshop: n.m Khan

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

زندگی کا رقص

  https://skyship786.blogspot.com/                     زندگی کا رقص                                     💃💃💃  جب ہم ماضی میں اپنے بچپنے کے...