بدھ، 15 فروری، 2023

تحریری نوٹس بک کی طاقت

   https://skyship786.blogspot.com/    

               تحریری نوٹس 
بک کی طاقت  📚🖋                                                                             ☝ تحریری نوٹس بک کی طاقت  

دنیا میں سب سے طاقتورنوٹ ہاتھ سے لکھا ہوتا ہے" نوٹس" بہت 

طاقتورہوتے ہیں ۔ وہ آپ لوگوں کا شکریہ، حوصلہ افزائی، 

ہمدردی، معافی، مبارکباد، جذبات اور دوسروں سے درخواستوں

کا اظہار کرتے ہیں۔

🐧    تحریری نوٹس بک کی طاقت  

 آج کی دنیا میں بہت لوگ کمپیوٹرپر" نوٹ " بناتے ہیں اور انہیں پرنٹ کرتے ہیں یا انٹرنیٹ کے ذریعے بھیجتے ہیں۔ تاہم، مجھے یقین ہے کہ سب سے زیادہ مؤثر نوٹ ہاتھ سے لکھے گئے ہیں۔ ہاتھ سے لکھا ہوا نوٹ ذاتی اور نایاب ہے۔ اس کی وجہ سے، قارئین کی طرف سے اس پر زیادہ توجہ دی جائے گی اور زیادہ سے زیادہ اثر پڑے گا۔


   تحریری نوٹس بک کی طاقت  

                                                                                            

  تحریری نوٹس بک کی طاقت                     😇                                    

      کچھ دنوں پہلے میں اپنے والد کی آخری رسومات کے لیے ممبے میں تھا۔ وہاں میں نے جمعہ کو اپنے قریبی دوستوں کے ساتھ مسجد میں شرکت کی اور یہاں کے مولانا  سے دوسری بار ملاقات کی۔ ان سے بات کرتے ہوئے مجھے معلوم ہوا کہ ان کی والدہ کا انتقال چند ماہ قبل ہوا تھا اوراین کے والد شدید بیمار تھے۔ میں نے گھرجاتے ہوئے،" ساؤتھ افریقہ "کا  ہوائی ٹکٹ نکالا اورپھرمیں ہوئی اڈے پر رکا۔ اپنی کنیکٹنگ فلائٹ کا انتظار کرتے ہوئے، میں نے اپنا ذاتی نوٹ بوق کا ایک ڈبہ نکالا اورکئی "نوٹس" لکھے اور انہیں میل کیا۔ ان میں سے ایک میری ماں کے  لیے ایک حوصلہ افزا نوٹ تھا۔ مجھے بعد میں پتہ چلا کہ وہ اس نوٹ سے اتنا متاثر ہوئیں کہ وہ اسے اپنے ساتھ  لےکراپنے لوگوں سے ملاقات کرنے اون کے گھر گیں اور میرے دوست کے ایک گھوالوں کے ساتھ  اسے ایک میٹنگ میں پڑھا۔ اُس" نوٹ " نے 

☝       تحریری نوٹس بک کی طاقت  

حاضرین پر واضح کیا کہ یہ اُن کے لیے کتنا حوصلہ افزا تھا۔ میں نے نوٹ لکھتے وقت جو بات مجھے نہیں معلوم تھی وہ یہ تھی کہ اگلے ہفتے کے دوران نہ صرف  میرے دوست کے والد کا انتقال ہوگیا بلکہ اس کی بیوی کو کینسر کی تشخیص ہوئی۔ مجھے یقین ہے کہ خدا نے اس کی زندگی کے ایک بہت مشکل وقت میں اس کی مدد کے لیے میرے نوٹ کا استعمال کیا۔ میں یہ بھی سوچتا ہوں کہ اس نوٹ کی وجہ سے اس نے کتنے دوسرے لوگوں سے بات کی تھی۔ شاید ان میں سے کچھ اب نوٹ بھی لکھ رہے ہیں۔ اگر میں نے وہ نوٹ نہ لکھا ہوتا تو کیا ہوتا؟

 

             تحریری نوٹس بک کی طاقت          📑📖                   


میں آپ لوگوں کو باقاعدگی سے نوٹ لکھنا شروع کرنے کی ترغیب دوں گا۔ لوگوں 

کی زندگیوں کو مثبت انداز میں متاثر کرنے کا کتنا آسان طریقہ ہے۔ اگر آپ اس بارے 
میں فکر مند ہیں کہ شروعات کیسے کی جائے تو اس موضوع پر درج ذیل دو کتابیں 

میرے لیے سب سے زیادہ کارآمد رہی ہیں:    📗🖋
                                                                                                                  👍👍👍
      مرزاغالب اورالامہ اقبال کے تحریری اقسبات کے ذریعہ "دستی تحریر کا آرٹ: مہذب مواصلات کو دوبارہ حاصل کرنے کے لیے ایک رہنما تھے 

       تحریری نوٹس بک کی طاقت       👍


نوٹس کاروبا کے لیے لکھنا اور دوسرا ذاتی نوٹس لکھنا جو پیشہ 

ورانہ تعلقات استوار کرتے ہیں"           علامہ اقبال  

تحریری نوٹس بک کی طاقت  

ایک نوٹ بک ، قلم اور ڈاک ٹکٹ حاصل کریں۔ کسی ایسے شخص کو ایک نوٹ لکھیں جو آج آپ کے ذہن میں ہے۔ صرف خدا ہی جانتا ہے کہ آپ اپنے مصروف شیڈول میں سے چند جملے لکھنے کے لیے جو چند منٹ نکالتے ہیں اس کی وجہ سے وہ شخص اور دنیا کتنی بہتر ہو جائے گی۔

Skyship: n.m Khan

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

زندگی کا رقص

  https://skyship786.blogspot.com/                     زندگی کا رقص                                     💃💃💃  جب ہم ماضی میں اپنے بچپنے کے...